Håltimma

Gött, nu har jag rast i 75 minuter.. Kul. Börjar bli allt mer nervös för sprutan och Veronica är sjuk så en halvtimme av mitt hål får jag vara själv.. Jag lyckas alltid lämna boken jag läser för tillfället hemma de dagar då jag har hål själv. Så typiskt.

Uppdaterar kanske senare :) Nu kan ni inte klaga, nu bloggar jag mer än en gång i veckan, vilket var det jag lovade! :)
Ha en bra tisdag, och håll tummarna för att jag inte svimmar i eftermiddag!
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: hihi men det låter ju toppen :) bloggen kan inte gå först!

2009-11-24 @ 15:00:43
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin