Jag<3new moon

Jag säger bara WOW, vilken film! Jag är kär! Jag måste se den igen, snart! Jag vet vad jag ska önska mig/köpa mig då det finns någon gång i framtiden - en Twilightbox, och en Harry Potter-box. Harry Potter har var the movie för mig fram tills nu. Det är nästan så Twilight slår Harry Potter för mig och DET är stort. Dom väger nog lika förresten, men Twilightböckerna är lätt bättre! Nu måste jag se om första Twilightfilmen för New moon var bättre än väntat! :)
Om jag kan rekommendera filmen då? Det finns inte någon jag inte rekommenderar New moon till! SE DEN!

Postat av: Angelica - MakeupArtist

åå jag vill me se den alla vekrar ha sett den:P

2009-11-24 @ 02:31:15
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin