Julklapp till mig själv

Äntligen har jag fått ihop till 400 poäng på gratisbio igen, så jag har precis beställt hem två presentkort à 50kr på Vero Moda. Bra julklapp till mig själv! Nu är det bara att börja om och samla igen :) Men det är nog snart gjort! Gratis är gott!

Är du inte redan medlem på gratisbio?
Bli det här! Då får du 50 poäng att börja med
Bli medlem här och få 25 poäng extra - hela 75 poäng att börja med! Ange Lolovovisosa som värvare

Handlar du ofta på internet? Kolla om gratisbio har dom sidorna du brukar handla ifrån! Bli medlem och logga in, kolla sedan under fliken ''samla poäng'' och sök på internetsidan du brukar handla ifrån. Finns den där? Kanon! Då kan du få poäng gratis på gratisbio för att du handlar på en helt annan sida! Sidor jag har använt och handlat ifrån är ginza.se, CDON, nelly, parfym.se mfl. Och det finns många många fler!

Bli medlem NU och handla era julklappar via gratisbio och få samtidigt ett presentkort, en prenumeration eller biobiljetter för poängen ni samlat ihop, och vips så har ni antingen en present till er själva eller en gratis present till ett syskon eller pojk-/flickvännen!

Jag är i alla fall väldigt nöjd med sidan och har inget dåligt att säga om gratisbio! :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin