New moon<3

Bokat och klart! Ikväll blir det New moon med min älskling! :)
Tänkte bara skriva det. Och så kan jag tillägga att vi skrev svenskauppsats idag, från kl 8-11, fast jag satt bara halva tiden. Det kändes i alla fall som om det gick jättebra, så jag är nöjd med det jag skrev.

Nu hinner jag inte mer! Ni får ha en bra dag!

Postat av: dlc

sv: jadu, ja jag har blivit bättre alltid något som sitter kvar, slem i halsen lite då och då, skit jobbigt.

har också skit mkt med skola och sånt så har inte haft tid att sitta vid datorn och när jag väl får tid över så är det på kvällen då man är trött:/



men ska försöka uppdatera mer nu^^



Hoppas allt är bra med dig, hur går det i skolan?

2009-11-23 @ 16:57:41
URL: http://bbebot.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

ja verkligen:) mys med bio!

2009-11-23 @ 18:58:14
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin