OC hela helgen

Internet krånglar som f-n här hemma! Blir när som helst skogstokig på skiten! Skriver en kort rad om det så ni vet varför jag inte uppdaterar under helgen, internet funkar knappt, förutom just nu då jag på något magiskt sätt fick igång mitt usbinternet. Synd bara att det trådlösa inte funkar för mig.. Får be Dennis kolla på det någon dag.

Min helg består till mesta del av OC! Finns inget bättre än att ligga och mysa med kuddar och täcke, te och OC! Jo, kanske om Dennis låg bredvid, men han är inte så förtjust i OC.. Men huvudsaken är att han är förtjust i mig! :)

Ha en bra helg!
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi ja! :)huha, drygt när nätet inte funkar:/

2009-11-07 @ 19:44:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin