Överraskning


Jag gick in i mappen spel på min laptop för att öppna hjärter.. Har spelat kungen så mycket att det inte längre är kul, så ville spela något annat för att fördriva lite tid och då hittade jag en massa andra spel. Vissa var såna som brukar finnas på datorer och andra var demoverisioner av spel, så prövade ett spel och jag kan nöja mig med demovarianten för det var ganska så kul :) Sött spel. Ser ut som det är gjort för barn, men det kräver en del tankeverksamhet för att man ska klara det, för det är på tid. Tog en bild på spelet för att visa er :)

Nu ska jag läsa lite till, kanske se något OC-avsnitt, sen ska jag sova. Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin