Rovdyr


(bild från google)

Dennis och jag hyrde film igår. Det blev Rovdyr. Tänkte inte så mycket på vad titeln stod för.. Kom dock på det då vi startade filmen och märkte att allting var på norska, fast man kunde välja svensk text. Rovdyr betyder rovdjur, antar det i alla fall. Låter så pass likt, och norskan skiljer sig ju inte så mycket från svenskan.
Filmen var helt okej. Den var riktigt äcklig, läskig, jag hoppade till hela tiden vilket fick Dennis att också hoppa till, men då för att jag gjorde det.
Ska jag ge den något betyg får den 2 av 5. Den var väldigt blodig och var inte som jag tänkt mig, men hur ofta är filmer det? Halvbra, sevärd, men blodig.. Så, nu har jag varnat (och tipsat) er :)

Idag blir nog en lugn dag. Jag vaknade vid åtta, gick upp och gjorde ägg och bacon. Kröp ner igen en kort stund, sen satte jag igång OC. Då ville Dennis ha frukost på sängen så det fixade jag, sen såg vi ett och ett halv OC-avsnitt. Nu sitter han och pluggar teori. Jag ska nog se klart sista skivan på första OC-boxen, sen ska jag se om andra boxen med. Men inte hela idag såklart.

Behöver lite mells i magen, börjar bli hungrig..

Ha en bra söndag!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin