Svininfluensan

Jag är egentligen inte så pass pigg att jag orkar sitta vid datorn, men tänkte skriva ett kort inlägg så ni vet vad som händer i mitt liv just nu.. Jag är sjuk, riktigt sjuk. Jag spydde flera gånger i natt, fick inte mycket sömn.. Hade dessutom hög feber, frossa, ont i halsen etc. Jag har fortfarande feber och ont i halsen, men lindrigare. Beror delvis på att jag äter alvedon för att hålla nere febern, mår så illa annars..
Så, jag vet inte vad det här är.. Skulle kunna vara svininfluensan. Min mamma och syster kan ha haft det nyss och även min pojkvän, så vad han än har haft så har jag fått det nu. Hoppas detta är svininfluensan för i så fall slipper jag den senare. Men är det det jag har fått så hörni - vaccinera er! Detta vill ni inte ha!

Ska återgå till mitt OC. Såg klart andra boxen igår och har inte tredje eller fjärde, så ser om första boxen igen.. Tur att OC är så pass bra :)
En sak till som är tur - Dennis är hos mig och ska vara hela helgen! Han har ju redan haft det jag har så jag kan inte smitta tillbaka, så han ska få pyssla om mig i helgen :)
Vi hade ju tänkt gå på bio ikväll, på 2012, men det blir ju inte av.. Jag skulle nog orka, men man får ju inte gå ut med svinis så det blir en lugn inne-helg. När jag blir frisk ska vi gå på bio!
NU ska jag krya på mig, dricka vatten och se på OC.
Take care och få inte svinis, den är inte att leka med!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin