Första julklapparna

Dom första julklapparna är inhandlade, via gratisbio! Dennis och jag har beställt ihop, men vad det är tänker jag inte säga förrän på julafton. Det kan ju vara så (om vi har tur) att vi hinner glömma bort vad vi ska ge varandra, och då vill jag ju inte att det ska stå på bloggen, då kan jag ju alltid gå tillbaka i arkivet.. Inte för jag tror jag kommer glömma vad jag ska få, men jag kommer bli lika glad på jul för det! :)

När brukar ni börja handla julklappar? Är ni, som jag, ute i god tid eller väntar ni till sista dagarna?
Postat av: Erika

Jag är gärna ute i dog tid när det gäller julklapparna, men på något sätt blir det ändå att man är ute i de sista dagarna :P

2009-10-20 @ 16:33:37
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin