Himla prov, det har ätit upp hela min vecka!

Wie, min väska finns på posten nu så den ska mamma hämta ut idag eller imorgon! Gött, då har jag en väska som tål att det är mycket plugg i skolan! ;)

Hinner inte mer ikväll. Har det sjukt jobbiga samhällsprovet imorgon. Önska mig lycka till, det lär jag behöva! Jag kan väl hälften just nu, och jag siktar högt så jag behöver kunna MINST ALLT!

Hoppas ni har en bättre (läs: pluggfri) kväll!

Postat av: Rebecca (:

svar: okej skönt (: Ja lite i taget kanske är en bra idé ;)

2009-10-01 @ 23:47:29
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin