Historiaprov, check

Nu är historiaprovet gjort och det kändes riktigt bra! Det kändes som jag hade pluggat på bra för jag kände mig säker på alla frågorna, så nu vill jag att höstlovet går fort så jag får veta resultatet! Bara ett prov kvar innan det är lov, och en engelskaläxa..
Ska bara njuta lite först av att ha jag har gjort ett av två prov, sen ska jag börja plugga på nytt :) Tänkte läsa lite först. Fick hem en poket idag från CDON - den långa vägen ut ur helvetet, Marilyn Manson. Köpte den för 19:- då jag och Dennis beställde.
Någon som läst den? Är den bra? Avslöja inget bara!


Postat av: Melina

bra att provet gick bra (:

2009-10-21 @ 10:47:53
URL: http://mmelina.se
Postat av: Tobias

Tack så mycket :)



Skönt att ha prov gjort!

2009-10-21 @ 11:01:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin