Hos Dennis

Sitter hos Dennis just nu och ser på OC. Han ska precis hoppa in i duschen så jag passar på att kolla lite OC, sen ska vi väl se någon film ihop innan vi ska sova. Han har lånat med sig en Saw-film av Tom som han var hos tidigare idag så den kanske vi ska se. Tycker inte Saw är så mycket till skräckfilm, dom är mest skrämmande på ett äckligt sätt. Mår illa lite då och då då jag ser dom, men dom är bra på något vänster.. Håller ni med?

Nej, ska utnyttja tiden då Dennis duschar till OC! Ni får ha en bra kväll så bloggar jag mer imorgon då jag vaknat :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin