Rapapapapa..

Härlig låt, eller vad tycker ni?
Har hört att låten handlar om att skjuta poliser, när dom sjunger ra pa pa pa pa. Någon som vet om det stämmer?

Postat av: Kitten

hello

japp, bor här under läsåret annars e d svea som gäller för mg på loven!



såg ett inlägg du gjorde för nån vecka sen om att gå från vegaterian ti köttätare. ja gjorde d för några år sen, alltså gå från vegaterian ti köttätare efter 5 år.......va ja hade saknat kött!!!! men nu efter en matförgiftning så har ja inte rört kött på 3 veckor igen, deeeetox!

hur kommer d sig att du börja me kött igen

2009-10-04 @ 22:20:22
URL: http://kitten2tiger.blogspot.com
Postat av: Niffe

Jag ahr hört att det är något liknande jag med. Tror att de har förbjudit den låten på typ.. Jamaica eller något eftersom den handlade om något där nere:o

2009-10-06 @ 21:53:56
URL: http://axeliah.devote.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin