Sims - plantbebis

Hjälp! Kommer ihåg att Petra berättade för mig då jag fick låna spelet av henne att man kunde bli förvandlad till en växt om man spenderade för mycket tid i trädgården, men tänkte inte så mycket på det.. Men nu har det hänt, jag har blivit en slags människoväxt och två plantbebisar har jag fått så döpte dom till Kummin och Oregano.
Någon som vet om man kan bli vanlig människa igen?

Istället för hunger, blåsa, hygien osv så står det nu solljus, vatten och kärlek.. Tror det var så i alla fall.
Har detta hänt er någon gång?

Postat av: Melina

HAHAHAH vad sjukt! spelar inte sims så vet ej :P

2009-10-24 @ 17:07:37
URL: http://mmelina.se
Postat av: Mikaela

Nix men jag älskar sims i alla fall! Bästa spelet någonsin.

Jättefin blogg :)

2009-10-26 @ 09:52:10
URL: http://mlkaelaaa.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin