Ben & Jerry's

Mitt bidrag/present till Dennis på vår 7 månadersdag blev en Ben & Jerrys, half baked. Den var riktigt söt och mäktig, men såklart var den god! Alldeles lagom att dela en B&J på två eller tre person, och så blir det ju billigare också :)
Dennis present till mig kostade fyra gånger så mycket som min present, men det är ju tanken som räknas, plus att han snart fyller år och då ska han få något extra fint, så han får vänta på något gott, och dom som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge så.. ;)

Postat av: LINA*

BEN AND JERRYS <3

2009-09-27 @ 18:57:04
URL: http://missinna.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin