Beslutsångest över val av läxor

Hemma från skolan. Åkte förbi trafikskolan och kollade vad Dennis hade för tider i veckan, han var lite osäker igår kväll men han hade rätt, men bäst att dubbelkolla :)
Har ätit lite mellis, ska snart ta tag i läxhögen som har vuxit sig jäkligt stor medan jag varit sjuk. Hela förra veckan bestod ju mest av film och att sova, inget jag kunde göra så mycket åt.. Så nu får jag bita i det sura äpplet. Känner att jag kommer få beslutsångest över vilket ämne jag ska ta först.. Inget lockar mer än det andra!
Ikväll ska jag antingen träna eller så blir det en PW, eller så sitter jag för länge med läxorna och så blir det ingenting alls, men det sista hoppas jag inte på. Blir nog inget Dennis ikväll heller, men det går ju att räkna ut.. Vi får nöja oss med att smsa ikväll :)
Åh just det, ikväll är det ju svenska hollywoodfruar på trean 21.00! Det ska jag se, det är ett måste!

Vad har ni för planer för resten av dagen?
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin