Filmhelg

Vaknade ganska tidigt idag. Blev gott nybakat bröd till frukost som mamma gjorde igår kväll och ägg.
Gick en sväng på stan innan lunch, tittade mest. Köpte lite lördagsgodis, gick hem och åt och tittade på syrrans råttor, hon köpte två hanar på sex veckor idag! Så sjukt söta! Chili och Jum-Jum heter dom. Ska fixa bilder på dom snart, kameran ligger hemma på laddning. Tänkte ta kort på dom förut idag, men då dog såklart batteriet, så typiskt!

Nu sitter vi hos Dennis, har precis sett en film och ska ge oss på nästa. Vi såg nyss klart The Battle of Shaker Heights och nu ska vi se Gladiator. Det blir en mys- och filmhelg, men inte oss emot! Det är skönt att bara få vara och samla kraft. Vardagarna tar kål på mig emellanåt!

Ikväll blir det klyftpotatis och lax till kvällsmat. Yummie!

Vad gör ni i helgen? Tar ni det lugnt eller kör ni järnet med fest och sena nätter?

Postat av: Anonym

Jodå har varit sjuk i 2 dagar nu, men idag är det underbart!



Hur har helgen varit?

2009-09-12 @ 17:07:50
URL: http://annyb.blogg.se/
Postat av: Sessan

Låter super duper mysigt gumman, själv så känner man sig alltför sliten efter gårdagens bravader, men man får skylla sig själv. Ikväll så fyller två tvillingar år, som bor granne med mig. Så jag pallrar nog mig dit lite senare :)



<333

2009-09-12 @ 17:08:22
URL: http://mikasha.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin