Gina-krångel

Det krånglar för mig.. Fick en av tre varor från Gina Tricot igår. Brukar inte ens beställning komma i ett och samma paket eller skickar de ut varorna för sig? Mejlade i alla fall deras kundtjänst nu, så hoppas på svar så fort som möjligt. Vill ha mina koftor nu!

Dennis är här. Jag har pluggat lite och han har suttit vid datorn. Han har även varit och hämtat ut vårat paket med mina Converse och hans keps + tröja! Allt satt supersnyggt! Bilder kan jag nog visa er senare i veckan :)

Nu ska jag plugga vidare, dricka mer te, sen blir det träning! Får se vart jag sover i natt. Jag vill sova hos Dennis, får se om det blir så.

Hur har eran dag varit?
Postat av: Maja

sv: härligt att höra :D jo det är toppen

2009-09-02 @ 16:51:38
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi kolla på GAG :)

2009-09-02 @ 19:40:33
Postat av: Bella

Woops glömde mitt namn :$

Vi kolla på GAG

2009-09-02 @ 19:40:58
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin