Hollywoodfruar

Puh, nu har jag pluggat klart för ikväll! Jag har slutat endast för att jag fick kramp i handen då jag skrev, hade behövt plugga lite till, men måste göra anteckningar så får köra hårt imorgon på lektionen och hemma så ska det nog gå sen och plugga in det på två dagar :)

Nu ska jag njuta av en kopp te som mamma kom in med för en stund sen och vid nio ska jag se på svenska hollywoodfruar! Någon mer som ska se på det?
Postat av: jess

haha, jag måste kika in på tv3 play och kolla på det xD så blåsta är dom!



& jobbigt med massa plugg! jag har också i historia i morgon, sen matte, mediekunskap och svenska och NO inom kort :O usch!

2009-09-28 @ 21:22:49
URL: http://chiczz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej inte sett det än. Har det inspelat så det ska jag se snart :) ingen sömn här ikväll.



Svar: Ja det förstår jag men det är ju skönt att träna. Det låter bra. Inte over-do it :) Sov gott.

2009-09-29 @ 01:13:53
URL: http://froggie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin