I skolan

Gör en snabb uppdatering från skolan: Har klarat av fyra lektioner av sex, geografi är nästa lektion.
Dagen hittills har varit bra. Jag har ju turdag enligt tidningen FRIDA idag, så hoppas hela dagen kommer vara bra :)
Dennis kommer och möter mig efter skolan, får se vad vi ska hitta på. Den skitungen är ju ledig hela dagen idag, så fusk! Har smsat lite under dagen, jag har suttit och haft långa raster medan han har legat i min säng med min dator och kollat film!!

Jag längtar till frissan nu! Ska bli skönt att bli lite ompysslad :)


Uppdaterar mer när jag är hemma! Ska försöka ta en förebild på håret, en efterbild ska ni i alla fall få :) Minns ni hur kort jag klippte sist? Jag kan säga att det har typ vuxit ut som det var innan förra klippningen. Hoppas dom inte tar lika mycket den här gången.. Håll tummarna!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin