Kladdkaka på g :)

Sitter hos Dennis. Matilda, Dennis och jag har en kladdkaka i ugnen som snart är klar! Mums! Men först kanske vi ska fixa lite kvällsmat..
Blir ingen PW. Har noll motivation just nu. Tappade ångan när passet inte blev av, men jag får se fram emot imorgon då jag slutar strax efter tio, då jag har hela dagen på mig att plugga på geografin och annat som behövs göras och så har jag träning imorgon kväll och på torsdag ska jag ha ett pass åt en annan ledare som varit sjukskriven, men som är tillbaka nu. Men jag ska ha passet eftersom det är bestämt sen förrförra veckan att jag skulle ha två pass till åt henne. Men kul att hon är tillbaka så man får gå på hennes pass lite och inte bara ha egna aerobicspass!
Vad gör ni ikväll?
Postat av: J U L I A

sv: tack!:D

2009-09-08 @ 19:58:38
URL: http://byjulia.devote.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin