Kort dag imorgon

Jag får vänta ett tag med att svara på era kommentarer tills jag löst problemet med mitt mobila bredband för det tar flera minuter att ladda vissa bloggar och det blir man galen på! Så, det får vänta. Det får även geografin och matten göra. Historian läser jag till frukost imorgon.
La på för en stund sen med Dennis. Imorgon ska jag sova hos honom. Ska ta mig till honom någon gång under eftermiddagen, men först är det skola till kvart över tio, sen ska jag plugga och ta mig en rejäl promenad och så ska jag dammsuga lite här hemma tänkte jag, och bädda rent. Men NU ska jag sova.
Hoppas ni har haft en bra dag!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin