Nollning/inspark av ettor

Hemma från nollningen/insparken av ettorna! Slutar egentligen redan på förmiddagen på onsdagar, men idag blev det alltså inte så.
Vi var ute på en gräsplan och delade upp ettorna i grupper och sen fick dom köra lekar och tävlingar mot varandra. Emellanåt kom det regnskurar och även lite åska, men vi genomförde det ändå, efter några om och men i skolan med lärarna.
Hemma nu i alla fall, riktigt skönt! Mina skor blev genomblöta så jag hoppas att jag inte blir förkyld nu när jag gått runt med blöta skor i flera timmar..
Ska göra lite läxor, sen väntar träning ikväll! Spinning står på schemat, det ser jag fram emot :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin