Provet gick bra, nästa pluggar jag på

Orkar inget bloggande idag, förutom en snabb rad nu.. Har haft engelskaprov idag och det gick bra! Resterande lektioner var sega och soppan till lunch var inget vidare alls och ljust bröd, det är ju bara luft, så varit hungrig och trött hela dagen.. Men jag överlevde den.
Har pluggat sen jag kom hem, förutom paus för att koka te och äta kvällsmat. Dennis är här nu och vi ska ta det lugnt. Ska se om han vill förhöra mig lite på psykologin. Känns inte som jag får in så mycket mer i huvudet nu, men det jag kan räcker nog för ett vg men siktar såklart högre!

Hoppas ni haft en bra dag! Vi hörs när det är helg och då ska jag försöka mig på era kommentarer, om mitt seeeega mobila bredband vill som jag vill..
Postat av: rebecca

sv: tack söta du! (a) :)

vad ska du hitta på idag då? :)

2009-09-25 @ 12:11:01
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin