Silkesdroppar

Fick lite frågor om silkesdropparna jag köpte, vad de kostar och var de är till för. Man kan säga att silkesdroppar är till för att laga håret tillfälligt. Silkesdropparna stänger en kluven topp och ser till att den inte klyver sig mer. Känns lite som en olja, så den ska man inte ta i för ofta då håret kan bli mättat, men man märker själv hur ofta man behöver ta i det. Flaskan jag köpte kommer från L´anza och 100ml kostade 229:- så det tyckte jag var ett riktigt bra pris. Det finns såklart silkesdroppar i andra märken, men med de flaskor jag jämfört priser med så var L´anzas bäst. Köpt på Annelis hårdesign!



Silkesdropparna jag köpte är i den blå flaskan i mitten :)

(bild från google)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin