Snurrig och trött

Bra Lovisa! Skrev precis ett helt A4 om en fråga som jag kom på, när jag skrivit klart, att vi inte behövde göra.. Kul! Men nu har jag ett svar på den frågan ifall vi ska göra den senare. Jag kan ju lika gärna läsa ut boken och svara på alla frågor, så slipper jag alla läxor fram över.. Nej, ingen bra idé..

Postat av: Sandra

Svar: Jo det är klart som fan det är onödigt att hota henne till livet. Det är ju inte okej någonstans! Och det ska ingen behöva ta vad dom än gör. Absolut inte. Jag menar inte så heller, jag säger att det är inte förvånande att dom får hot. Sen så ska man absolut göra något åt det och inte bara skjuta det åt sidan. Nej klart man ska göra något åt det och ta tag i problemet innan det blir värre. Det är inte samma sak som att det inte är förvånande. Det säger jag varje gång dom skjuter ner någon ny 1-2 kvareter från där vi bor. Man blir inte förvånad över någonting längre. Men det betyder inte att man inte kan förbättra det och det är dags att folk vaknar till och inser att det är såhär det ser ut 2009 i Sverige och det ska inte behöva vara så!

2009-09-06 @ 20:50:00
URL: http://froggie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin