The Dark Knight



Det blev inget pass igår. När jag kom dit var det bara en bokad, så jag fick ställa in passet. Sprang 20 minuter istället, men mer träning blev det inte. Gick hem, mamma fixade mat och senare kom Dennis och han hade med sig några filmer. Mamma hade även köpt lite gott till oss som vi åt till filmen. Det var mysigt, film och mys mitt i veckan! Vi såg på The Dark Knight, men bara de första 30 minutrarna, sen somnade Dennis och då kändes det inte så värt att ligga där och se film, så jag gjorde honom sällskap.

Idag vaknade jag på det bästa sätt man kan göra! Får se om resten av dagen fortsätter så bra. Har sex lektioner och ett hål framför mig, men sen är det efterlängtad helg! Får se hur kvällen blir. Det enda jag vet är att vi ska äta hamburgare till kvällsmat :)

Lovar er en bild på håret i helgen, det har bara inte blivit av! Ni ska även få en recension om The Dark Knight, när jag sett klart den :)

Ha en bra start på dagen så hörs vi sen!
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

Godmorgon, hur är det med dig idag då? :)

2009-09-11 @ 07:58:39
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

Stylingtips uppe på bloggen nu;)

2009-09-11 @ 08:01:27
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin