Tidigt hos älskling

Godmorgon!

Hann inte uppdatera mer igår. Tränade i två timmar, stretchade efter, sen åkte jag hem och packade ihop ditt och datt och åkte till Dennis.
Vi tog det mest lugnt, satt och pratade, drack te och såg på två avsnitt av 2½ män innan vi la oss.

Har precis ätit frukost, ska snart packa ihop mina saker.
Idag har jag fem ämnen, tror jag. Det är ingen superfarlig dag så den ska jag allt klara av. I eftermiddag får jag inte glömma att köpa silkesdroppar på vägen hem! Blev tipsad om det när jag var hos frissan i fredags, men jag tänker inte köpa där jag klippte mig, för jag har hittat en flaska som är både större och billigare, med bra kvalité :)
Nu hinner jag inte mer! Ha det bra så hörs vi!

Postat av: Sandra

Svar: Nej precis, man behöver inte ändra uppfattning men det är ändå alltid kul att höra vad andra tänker. Det är kul :)

Det är ju fint för övrigt + att det låter nog lite värre än vad det är. Den dagen man går runt och känner sig otrygg eller rädd är det dags att flytta. Nej jag har hela tiden sagt att så länge vi bor där vill inte jag ha barn. Får vänta till flytten går :)

2009-09-08 @ 08:26:38
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Erika

Är allt bra idag då? :)

2009-09-08 @ 16:48:05
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: jojjo

Det är så lite så! :) Skönt att du slipper Bibbi i alla fall och ja, hon luktar gammal kaffesunk eller något liknande i munnen! Det är äckligt!!! Vad är silkesdroppar för något då? Dyrt?

Ska du se idol ikväll??



<3

2009-09-08 @ 19:16:17
URL: http://missay.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin