When love takes over

Hej på er!

Har pluggat nu hela eftermiddagen och än är jag inte klar!
Läxorna jag har är..
- Ett grupparbete i geografi
- En inlämningsuppgift i kommunkation
- Engelskaprov på torsdag
- Psykologiprov på fredag
- En historiastencil, (men den ska bara läsas)
- Matteläxa
+ att jag ligger lite efter då jag var sjuk hela förra veckan.. Men, jag har kommit långt med pluggandet och nu tar jag mig en välförtjänt paus :) Smsar lite med min älskade sjukling, hoppas han kryar på sig för vill träffa honom i helgen då vi har sju månader!
Ska göra klart inlämningsuppgiften nu, sen har jag paus till efter mitt pass som jag har om en timme. Äntligen några bokade! Ska bli skönt att få köra lite igen! Inte tränat på åtta dagar nu!

Firar att pluggandet har gått vägen idag och att jag har några bokade på mitt pass ikväll med en bra låt!

Postat av: Erika

Åh vad jobbigt med en massa plugg :/



sv: hihi okej ^^ Men aha okej, ja dem månaderna är ganska mysiga då vädret varierar och så, fast till sist kan det bli lite jobbigt då man inte vet vad man ska ta på sig för att ena dagen är det fint och andra dagen inte, haha :P

2009-09-22 @ 18:21:11
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin