14:e april

Kom nyss hem. Som jag skrivit redan så var det ingen vanlig skoldag idag. Det var treornas projektarbets-redovisningsdag, så det enda vi ettor och tvåor behövde göra var att gå runt och lyssna på de olika projektredovisningarna. Synd bara att redovisningen om Helenafallet aldrig blev! Den hade vi verkligen sett fram emot!
Bra jobbat i alla fall, er treor jag fick se/lyssna på!

Min älskling hade ju sitt projektarbete också. Hann dock ej gå och lyssna på honom, men tog några bilder på båten han hade ställt ut utanför skolan. Tänkte visa er vilket bra jobb han gjort! :)





Nu ska jag ge mig ut på en lång långpromenad! Den efterlängtade solen är framme igen! Lovely!
När jag kommer in ska jag plugga, packa och sen bege mig hem till Dennis och mysa ikväll! :)
Ha en bra dag!
Postat av: bella

å vad jag vill åka båt!

2010-04-15 @ 22:07:14
URL: http://modezine.com/disabella
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin