17:e april

Godmorgon!

Kom hem för en stund sen. Dennis körde hem mig innan han skulle iväg och hjälpa sin pappa.. Hela dagen viger jag åt sjukt mycket plugg! Har en hemtenta i massage som ska bli klar till onsdag, jag har en inlämning i kommunikation, redovisning i kommunikation, ett svenskaarbete som helst ska vara färdigt på måndag då vi börjar med redovisningar samt ett geografiprov. Provet var i tisdags, men då var jag och Joel ute på omvalsturné så jag antar att vi ska göra det nu på tisdag istället.
Och jag ska öva lite massagegrepp på syrran i helgen också. Samma dag som hemtentan ska vara inne har vi massageprov. Ska kunna alla grepp, så behöver ett genrep känner jag. Men det kommer nog gå bra, alltihopa!

Uppdaterar senare :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin