1:a april

Godmorgon!

Sitter och funderar på om Liza och Veronica driver med mig.. Dom smsade precis att deras tåg är försenat och att dom inte ens har kommit ifrån Töreboda än!!! Vet inte om jag ska tro dom eller om dom bara april-skämtar med mig!
Har i alla fall gjort mig i ordning så är beredd att åka ner när än dom kommer :) Idag ska jag shoppa födelsedagspresenter till syrrorna som snart fyller 15 och 17!

Nu skriver dom att dom INTE skämtar med mig, att dom ÄR försenade.. Jahapp. Det blir till att vänta några timmar då. Men ingen skada skedd. Jag slipper stå och vänta på ett försenat tåg; jag är redan på plats ;)

Ska kolla ett avsnitt av OC medan jag väntar :)
Ha en bra dag allihopa!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin