20:e april

Hej bloggen!

Just nu är det många bollar i luften och vissa saker suger musten ur mig mer än andra saker. Mitt liv är ganska fullt med andra ord och sakerna avlöser varandra. Jag säger ingenting om någon bloggpaus, mindre uppdateringar. Bara berättar som det är. Det blir uppdateringar när det blir :) Jag har extremt mycket den här veckan!

Har ni tråkigt och jag ej har en massa nytt att komma med; varför inte kolla arkivet? Jag slår vad om att ingen av er har följt mig från start! Det finns sjukt många inlägg mer än två år bakåt i tiden! De ni!
Postat av: anna

jag har precis likadant just nu. jobbar hela tiden känns det som så känner inte precis att hänga framför bloggen flera timmar när jag väl är ledig :P

2010-04-20 @ 20:00:33
URL: http://addspirit.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin