21:e april

Godmorgon!

Idag börjar jag nio. Har precis ätit frukost. Ska bara göra mig i ordning så bär det av till skolan. Hemskt väder ute; det är snöblandat regn! Fy! :( Ingen lust att gå ut idag alls!!!
Jag har historialektion i 85 min, sen har jag mitt superlånga hål fram till 14.10. Då har jag massageprov! Funderar på att stanna kvar i skolan och arbeta med provet, naturen mm. Går jag hem kommer jag bara fastna framför tv:n/datorn/i sängen i form av en powernap. Nej, här ska tiden utnyttjas väl!
Önska mig lycka till på provet!

Uppdaterar senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin