26:e april

Hej!

Kom precis in! Har varit ute och gått från 14.45 tills nu! 90 min rask promenad!♥ Kom preciiiis innanför dörren! Är helt slut i benen, men det är en härlig känsla!
Nu kan jag slappa allt jag bara vill resten av dagen utan dåligt samvete :)

Vi gjorde HLR (hjärt-lung-räddning) idag på idrotten,
så nu är man utbildad i det. En del kunde jag sen innan, men nu vet jag ännu bättre hur jag ska agera när någon är i nöd.

Har ni haft en bra start på veckan?
För mig är det så att om första dagen blir bra, så blir hela veckan bra, och tvärtom. Måste vara min inställning till veckan - och ska min inställning inför en ny vecka vara positiv MÅSTE första dagen bli bra! Vilket den blev idag, så nu ser jag fram emot en positiv vecka! :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin