3:e april

Inte blivit mycket bloggande än idag.. Och jag känner inte riktigt för det heller..
Vaknade hos Dennis. Vi åt ju påskmiddag hos honom igår, jag och hans familj. Mysigt.
Idag segade vi oss upp, duschade, åt frukost osv. Efter ett blev det en lååång promenad med Mathilda runt hela stan! Dennis hämtade mig hos Mathilda vid halv fyra, då vi precis kommit in! Härligt! :)
Nu sitter jag hemma. Har ingen aning om vad kvällen bjuder på.. Känner mig inte på topp.. Är hängig. Tror jag börjar bli sjuk.. Hade ju lite feber i torsdags, kanske ska bryta ut nu lagom till dom sista lovdagarna? Skit också! Blir en lugn hemmakväll med film..
Börjar bli hungrig så ska fixa lite käk. Undrar vad jag är sugen på?

Återkommer när jag vet lite mer :) Dvs vad jag ska äta och hur många och vilka filmer jag ska se ;) Mer intressant blir det inte idag!

Stort grattis till lillsyrran som fyller hela 15 år idag! Och ett stort grattis även till Julia som fyller 18 år!
Hoppas mina tjejer får en bra kväll, med party osv :) Orkar inte iväg då jag ej mår på topp..

Jaja, ska sluta skriva onödigt trams :) Mot köket!
Postat av: simone

Hallåå vackra lovisa, ska du ut och njuta av solen idag? Tror jag ska sätta på lite gyllene tider på balkongen, sprida sommarkänslor till grannarna ^^

2010-04-04 @ 10:45:49
URL: http://fattybom.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin