5:e april

Hej!

Ursäkta att jag ej haft tid att blogga idag. Vaknade hos Dennis i morses. Vi bestämde oss att gå en lååång långpromenad efter frukost. Sagt och gjort. Vi var ute i över två timmar och gick runt hela stan. Jätteskönt! När vi kom in gjorde han god köttfärssås och så såg vi på Barnhemmet. Ingen höjdarfilm så den rekommenderar jag INTE! Men vill ni se den ändå; go ahead. Men jag tipsade er inte om filmen! ;)

Resten av dagen har jag bara pluggat och kollat OC. Tagit det lugnt med andra ord.

Nu sitter jag hemma. Mamma och Jorunn har också hunnit hem :) Vi har hunnit uppdatera varandra lite efter påsken.
Nu ska jag göra mig i ordning och gå och lägga mig hos syrran. Hon har två sängar i sitt rum den fuskisen! Ställt ihop dom, så det blir en dubbelsäng! Fast jag klagar inte på mig 1.20-säng :)

Förresten; grattis till mellansyrran som fyller 17 idag! Grattis grattis!

Godnatt!
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

ha en trevlig kväll :)

2010-04-06 @ 20:27:50
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin