7:e april - besviken

Kanske ska börja med att berätta att provet gick ganska bra?! Tror det blir ett VG i alla fall, och mer orkar jag satsa på just nu. Har haft så mycket omkring mig, så dagens prov har väl fått lida lite, men det var inget svårt prov. Så ett VG nöjer jag mig med :)

Annars är jag rätt så besviken på den här dagen.. Något som precis hände..
Dennis plockade upp mig efter skolan, vi åkte och kollade på hans båt som blev klar idag (hans projektarbete) och sen skjutsade han mig till stan. Skulle hämta ut ett paket. Så det är gjort, och hårfärg har jag köpt. Nu till den delen som gör mig ledsen och besviken. På vägen hem gick jag förbi ett av jobben jag har sökt sommarjobb på. Gick in för att visa mig intresserad och frågade när dom skulle vara klara med anställningar osv. Det visar sig att dom inte ska anställa några?! För två veckor sen fick jag veta att dom fortfarande väntade med att anställa, innan dom fått allas lappar.. Och dom lovade att höra av sig oavsett om jag skulle få jobb eller inte. Och så får jag veta det så här? Sånt blir jag besviken på..
Visst, dom kanske hade tänkt gå ut med det senare, runt tiden då man ''brukar'' gå ut med sånt. Men om dom redan vet att jag ej ska få jobb kan dom väl säga det? Annars går man ju och hoppas i onödan.. Jag har varit ganska säker på att jag skulle få sommarjobb där, jobbat där tidigare, så blev riktigt paff nu faktiskt..
Men det är väl så i dessa tider. När knappt vuxna får jobb, varför skulle då jag få jobb?
Jordgubbsjobbet jag sökte kommer jag heller inte få - jag är för dyr för att jag är så gammal som jag är (19).

Jaja, detta är mest så jag känner..
Förstår väl att dom har mycket att göra och stå i.. Men sånt vill man hellre höra från dom, att dom hör av sig, än att man får veta det då man går in bara för att fråga hur långt dom kommit..
Hoppas jag får något av de andra jobb jag sökt annars är jag körd i sommar!!!! Och ingen kan säga att jag inte har försökt, för jag har sökt så sjukt många jobb! Vet faktiskt inte vad jag gör om jag inte får jobb.. Börjar som massös? Jag har ju kunskaperna.. Någon som lånar ut en massagebänk så masserar jag folk för en billig peng resten av sommaren?!

Sånt här ger mig ångest!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin