9:e april

Är i skolan. Har haft engelska och matte. Nu har jag hål till tjugo i tolv. Jippie! Tur att språken slutar för alla om typ 30 min.. Då blir det matsalen direkt! Är hur hungrig som helst! Skulle kunna äta upp Jennifer som står mittemot mig! ;)

Står och jobbar lite på mitt naturarbete om ÄS UNS. Vi fick själva välja vad vi skulle skriva om, så länge det hade med kroppen att göra. Sjukdomar etc. Har inte kommit jättelångt, men har hittat en massa bra källor och info. Kommer nog inte ta så lång tid att skriva ihop arbetet. Det som kommer ta mest av min tid är väl att sätta allt i rätt ordning, så det flyter på bra.
Ska vi redovisa?! Det minns jag inget om.. Skulle vara kul, om arbetet blir kanon vill säga :)

Nu ska jag fortsätta med mitt arbete! Hörs senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin