Älskar Kenzas stil!

Storbloggaren och min största modeinspirationskälla Kenza har en så himla snygg stil, oavsett väder, årstid, tid på dygnet; ja oavsett vad! Hon inspirerar mig mycket, som tex med den vardagliga men snygga outfiten nedan.



Bild lånad ur Kenzas blogg
Postat av: Jennifer

Skitsnyggt, älskar hennes stil!! :)



Sv: Jaaa, det var bara någon vecka sen. Har knappt bloggat på länge innan dess, pisstråkigt när designen är ful ju! ;) Men nu är det kul igen, för ett tag i varje fall, hehe. Jag tittar in ibland här iaf, gillar din blogg - är dock SÄMST på att kommentera!!

2010-04-13 @ 20:52:47
URL: http://eightnine.blogg.se/
Postat av: Ellen

Snyggt och enkelt:)

Nej, jag har två äldre bröder 24, 27 år så det är ingen större idé;) Fast jag hade nog inte gjort det ändå. De är inte så gamla och jag tycker jag kan använda de flesta igen:)



Ja det är sjukt gulligt och starkt när en kille gråter. Då vet man verkligen att han kan öppna sig inför en. Det är en väldigt bra egenskap:)

Är Dennis ingen gråtare eller?:P

2010-04-13 @ 21:06:30
URL: http://ellenborell.blogg.se/
Postat av: FEBBS

det e verkligen sant! shit men hon är ju så snygg ocks, så aölt hon har blir snyggt :O

2010-04-13 @ 21:19:33
URL: http://febbs.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin