Ännu en snabbis

Jag är på språng idag gott folk! Jag kom in för en stund sen från en sväng på stan med Mathilda :) Tillsammans har vi bränt lite pengar :) Jag har fixat present till både mor och far som båda fyller år i maj. Hittade lite till mig själv också såklart! En kjol och en paljettväst på VeroModa och en söt somrig blus på Lindex. Allt för snäppet över 200:-! FYND! Jag♥REA!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag fixa naglarna (om jag hinner), sminka och fixa mig. Undrar vad jag ska ha på mig ikväll.. Hm. Kommer säkert ändra mig tiotals gånger! Att det ska vara så svårt att välja en outfit! ;)

Hoppas ni får en bra kväll och ha en bra valborgsafton allihopa!♥
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin