Äntligen, det är helg, det är fredag igen!

Kom nyss hem. Sista lektionen för dagen var idrott, och vi fick först tillbaka proven vi gjorde förrförra fredagen och efter det körde vi spökboll och skattjakten :) Skitkul! Provet gick kanon förresten! Är jättenöjd! :)

Sitter och äter keso med curry, och efter det väntar en frukt och en smoothie med hallon och björnbär! Muuuums!<3

Nu har vi en hel del att göra i skolan framöver.. Tänkte skriva en lista i bloggen så jag kan hålla lite koll, ifall jag glömmer bort det.. Så mycket klarar jag inte att hålla i huvudet på samma gång tyvärr, alla sidor, uppgifter osv!
Men jag tar det i ett eget inlägg.

Vad ska ni göra nu till helgen? :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin