Bring it on

Idag mår jag som jag förtjänar, men jag hade en bra kväll igår!
Har tagit det lugnt hos älskling hela dagen. Sovit mesta av tiden, det behövde jag.. Haha!
Nu är jag hemma. Ligger och ser film i sängen - Bring it on in it to win it. Älskar cheerleading-filmer!
Börjar bli hungrig så ska fixa något att äta.
Har förresten fått en elvisp och en ljusblå dammsugare idag! Snart har jag min egen lya! Ska bli så himla skönt, självständigt och härligt! Men jag tänker fortfarande komma hem ibland och äta mammas goda hemlagade mat och snacka allt mellan himmel och jord med syrrorna och klappa råttorna! :)

Postat av: AMANDA FALK

hehe älskar bring it on filmerna :D

Sv: Ja gina har en toppen kollektion nu!

Vad rolgit att höra det, super kul att du gilalr min blogg :D

Ha en fortsatt toppen bra kväll, kram!

2010-04-27 @ 21:11:28
URL: http://amandafalk.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin