Färdig med sam B

Nu är jag äntligen klar med min del av samhällsarbetet! Hoppas gruppens samlade arbete blir succé för jag siktar högt! :)

Nu ska jag laga mig lite kvällsmat. Det behöver lilla magen! Och mer te vore inte fel! Har ju suttit här sen jag kom hem från skolan, och det var strax efter tre jag började plugga.. Puh!
Postat av: Rebecca

Svar: Jag bor i Trelleborg, längst ner i Sverige, så jag åker till Malmö om jag vill shoppa. Det tar cirka en halvtimme, så det är inte så illa. Annars har vi ju alltid de "vanliga" affärerna i stan typ Lindex, H&M och Gina Tricot. Det är ändå lite roligt att behöva åka utanför stan när man ska shoppa, man känner sig inte så instängd i stan på något sätt. =)



Kram!

/Beccy

2010-04-28 @ 20:14:39
URL: http://beccys.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin