Färgningen gick bra

Hej bloggen!

Sitter hemma nu. Var hos Dennis fram till lunch (runt 14.00), sen skjutsade han hem mig. När jag kom hem åt jag mammas hemmagjorda biffar, sjukt goda! Sen satt vi i köket med kaffe och pratade i typ en och en halv timme.

Nu ligger jag i sängen. Pratade nyss en kortis med Dennis.

Vet att jag har en massa ''borden'' idag, men jag orkar inte! Njuter av helgens sista timmar. Imorgon bitti är det allvaret som gäller igen! ;)

Förresten, håret blev bra! :) Blev lite mörkare än det jag hade innan, men det blir ju oftast så precis när det är nyfärgat.. Ser mycket fräschare ut. Man såg innan jag färgade hur färgen höll på att gå ur, blekna.. Bli allt mindre fyllig brun. Ni som färgar själva förstår säkert vad jag menar.'

Ska läsa lite bloggar, se någon film.. Det är mina goa planer för ikväll!
Ha en bra sista stund på helgen! NJUT - snart är den slut!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin