Fyra timmar helt i onödan

KUUUUL att jag satt kvar i skolan flera timmar helt i onödan! Jag som var så säker på att vi skulle ha vår sista massagelektion idag och få våra omdömen, men det visade sig (efter lite efterforskning i lärarrummet vid BF) att vår käre massagelärare är ute på skolresa med idrottstrean. Jaha?! Så jag satt kvar i skolan nästan fyra timmar, när jag istället kunde gått hem vid elva efter lunchen. MEN jag fick en trevlig fikastund hos Crippe, jag fick tillbaka min blå ziptröja som jag glömde hos honom i lördags.. Men jag var tvungen att gå hem i regn och det hade jag sluppit om jag gått hem :( Skit samma.. Gjort är gjort.

NU kokar jag te, ska sätta mig och plugga äset av mig! Natur, samhäll, geografi, engelska, svenska.. Puh! Imorgon är det prov i geografi, eng. nationell uppsats, vi ska redovisa våra medeltida noveller på svenskan.. Och samhällen har vi väl inget deadline-datum till när det ska vara inne och klart.. Men vill ju ligga bra till så ska försöka bli klar tills imorgon :)

Förresten - ikväll är det spinning! Jag kommer sova gott i natt!

Uppdaterar senare!♥
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin