Hemma efter shopping

Är hemma hemma efter en två timmars tågresa från Göteborg. Som tur var hade jag sällskap av Liza och Veronica :)
Deras tåg var sent i förmiddags, men vid halv tolv var dom framme, så vi fick några timmar på stan och vi fick med oss några påsar var hem :)
Mitt under dagen åkte jag hem till pappa för att hämta min packning, för att sen åka tillbaka till Nordstan, shoppa klart och sen ta plats på tåget. Tur att jag gick dit i förväg för det var FULLT, och nästan hela vägen hem också!

Har hittat lite smått och gott. Kanske kan visa på bild någon dag :) Igår och i tisdags hittade jag några enstaka plagg, men idag blev det bara presenter till Tove och Jorunn, och ett linne till mig från Monki :) Jag älskar uringade ryggar!

Nu ska jag kolla OC och ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon förmiddag ska jag ta mig en riktigt lång promenad, sen ska jag hjälpa mamma och tvätta.. Och så måste jag packa upp. Imorgon kväll är jag bjuden på mat hemma hos Dennis :)

Ha en bra kväll allihopa!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin