Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Jag har precis sett klart världens finaste, sorgligaste film! The Notebook, eller som den heter på svenska; Dagboken. Finns nog ingen bättre, finare film! Den filmen vet verkligen vad tro, hopp och kärlek innebär. Den är SÅ sevärd! En film för alla! Se den!!!

Postat av: Anonym

Världens sorligaste film?

Då har du inte sett A walk to remember. Det ÄR världens bästa och finaste film! Den är mycket mycket sevärd!

2010-04-07 @ 09:42:56
Postat av: YVONNE

Väldens finaste film

2010-04-07 @ 12:41:36
URL: http://layvonne.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin