Seg långfredag

Försökte gå in på blogg.se i morses, men hela internet krånglade för mig.. Men nu funkar det igen :)
Har städat rummet, plockat i ordning på alla mina påsar sen dagarna i Göteborg, min packning och resten av kläderna och sakerna som redan låg sen en vecka på mitt golv.. Har dammtorkat och snyggat till - allt förutom dammsugit har jag gjort. Men det kommer senare.
Idag ska jag som sagt tvätta med mamma, sen ska jag hem till Dennis på middag. Blir antagligen att jag sover där. Tror jag har glömt en väska där med lite grejer sen i måndags förresten..

Nu ska jag bara ta det lugnt. Var ute och gick innan lunch, och så har jag duschat. Har precis fönat håret. Nu ska jag njuta av OC ett tag, tills det är dags för tvättstugan..

Ha en bra långfredag!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin