Vi är minst sagt maktlösa när naturen slår till


En flygbild på Eyjafjallajökull som just nu spyr ut aska som sprids över hela Europa. Hur ska detta sluta?


Klicka på bilden för att komma vidare till hela artikeln på Aftonbladets hemsida

Vet ni några som är fast någonstans i världen och inte kan komma hem från sin semester, eller ni kanske skulle iväg och fick ställa in resan?
Jag har två vänner fast i Florida, en till i USA samt några i Storbrittanien.. Från Storbrittanien kanske det går färjor, och så finns ju undervattenståget till Franrike och därifrån kan man ju åka buss.. Men hur tar man sig över Atlanten om inte med flyg?!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin